Tag: Ben Franklin

February 28, 2018

Smoke DZA – The Mood (feat. Joey Bada$$)

[Intro: Smoke DZA] Yea It’s a really fucking cool era we in Yea, uh [Verse 1: Smoke DZA] It’s a Bada$$, Kushed God colossal We coming through and we hostile 47 deep so everything’s getting toppled Showtime nigga word to James word to goggles Everybody’s fucked like a high price brothel You can’t out-hustle a hustler so don’t try to Word to Steezy the tactic […]

October 27, 2017

Lud Foe – Fallin’ Out Lyrics

It’s so mothafuckin hot i catch a tan in this bitch Like a mailman i’m poppin rubber bands in this bitch We be on that hot shit so don’t get fanned in this bitch Left the club with her but she came with her man in this bitch I’m so mothafuckin high that i can’t stand in this bitch You a mothafuckin lie you say […]

October 10, 2017

Towkio – Swim (Lyrics On Screen)

[Verse 1] New chapter, new page Made some money off the first mixtape Now I’m livin’ good, chillin’ by a beach that’s not a lake Said the Earth controls the moon so we control the waves So let me say that shit again Hope they listen to what I’m sayin’ While that blood flow through you Please don’t live your life in vain And if […]

October 10, 2017

Towkio – Swim Lyrics

[Verse 1] New chapter, new page Made some money off the first mixtape Now I’m livin’ good, chillin’ by a beach that’s not a lake Said the Earth controls the moon so we control the waves So let me say that shit again Hope they listen to what I’m sayin’ While that blood flow through you Please don’t live your life in vain And if […]

September 27, 2017

DJ Holiday – Wassup Wid It (feat. 2 Chainz)

[Verse 1: 2 Chainz] Bitch, bitch talkin’ ’bout You ain’t thinkin’ ’bout me I said naw, no stress Got the cashflow with my vain bitch Shawty, how you gettin’ home I’m good, I’m fine Do you wanna sip wine? Sometimes I do Codeine in the fridge Right there by the vegetables Had to tell my kids Tell ’em what goin’ on This a real damn […]

August 25, 2017

Kodak Black – Me For Me (Project Baby 2 Album)

[Hook] I’m getting so much money these days It’s hard to figure out who love me for me Trying to balance out every thing I’m getting sabotaged every way You don’t want to but you gotta change It’s going to hurt you trying to stay the same Are you in it or you in it for the fame I’m trying to figure out who love […]

July 8, 2017

Renee Elise Goldsberry – Satisfied lyrics

Alright, alright. That’s what I’m talking about. Now, everyone give it up for the maid of honor Angelica Schuyler! A toast to the groom!(to the groom) (to the groom) (to the groom)To the bride!(to the bride) (to the bride) (to the bride) From your sister. (Angelica)(Angelica)(Angelica) Who is always by your side. (by your side) (by your side) To your union. (to the union) (to […]

March 29, 2017

DJ Holiday – Wassup Wid It (feat. 2 Chainz)

[Verse 1: 2 Chainz] Bitch, bitch talkin’ ’bout You ain’t thinkin’ ’bout me I said naw, no stress Got the cashflow with my vain bitch Shawty, how you gettin’ home I’m good, I’m fine Do you wanna sip wine? Sometimes I do Codeine in the fridge Right there by the vegetables Had to tell my kids Tell ’em what goin’ on This a real damn […]

March 16, 2017

Ye Ali – Loyalty (feat. Eric Bellinger)

[Intro: YE Ali] I just wanna see you shine [Verse 1: YE Ali] I just wanna see you shine Let’s talk about you, baby girl ’cause I be with me all the time I’m surprised you have my number saved I see you wetting it up, party shaved like the number 8 When I left your best friend, told you I tried to get at […]

March 11, 2017

Raekwon – My Corner (feat. Lil Wayne)

[Intro: Raekwon] Yeah Let’s get real vulgar and loud in here, uh huh [Chorus: Raekwon] Come on, peace to my corner Where niggas’ll leave ya head and switch names on ya And we ain’t holdin’ blame for ya Them niggas’ll kill, forreal Come on, peace to my corner Where niggas’ll leave ya head and switch names on ya And we ain’t holdin’ blame for ya […]

February 18, 2017

FUTURE – Zoom lyrics

Bought a drop top Porsche, about to cut the top off Trappin’ is a sport young nigga get ya knocked off Hol’ up Turbo switchin’ lanes, Hublot switch your watch Trappin’ switch the spots, when you’re runnin’ hot Feet on the gas, trappin’ dem bags Run up a sack and never look back Shorty got miles on her, I’m about to spaz in it I […]

February 16, 2017

Future – Zoom lyrics

Bought a drop top Porsche, about to cut the top off Trappin’ is a sport young nigga get ya knocked off Hol’ up Turbo switchin’ lanes, Hublot switch your watch Trappin’ switch the spots, when you’re runnin’ hot Feet on the gas, trappin’ dem bags Run up a sack and never look back Shorty got miles on her, I’m about to spaz in it I […]

December 30, 2016

Eearz – No Sleep (feat. Chief Keef)

[Hook: Eearz] We don’t get no sleep it mean way more for us to eat We don’t get no sleep it mean way more for us to eat Don’t wanna be a sheep I pray the lord my soul to keep We don’t get no sleep it mean way more for us to eat We don’t get no sleep it mean way more for us […]

December 2, 2016

SIA – Satisfied lyrics

A toast to the groom! (to the groom, to the groom, to the groom) To the bride! (to the bride, to the bride, to the bride) From your sister (Angelica, Angelica, Angelica) Who is always by your side (by your side, by your side) To your union and the hope that you provide (you provide, you provide) May you always (always) Be satisfied (Rewind) Rewind! […]

October 12, 2016

Eearz – No Sleep (feat. Chief Keef) letras

[Hook: Eearz] We don’t get no sleep it mean way more for us to eat We don’t get no sleep it mean way more for us to eat Don’t wanna be a sheep I pray the lord my soul to keep We don’t get no sleep it mean way more for us to eat We don’t get no sleep it mean way more for us […]